POCZĄTEK






Hej wszystkim!


Wow! Zaczynam bloga! Jestem bardzo podjarana! Zawsze chciałam mieć bloga, w którym będę umieszczała swoje drobne wypociny i dzieliła się z innymi swoim zainteresowaniem!

Mam nadzieje, że to dobry krok do przodu, który się uda!

Dobra, szczerze mówiąc nie jestem tu jeszcze dobrze obeznana, ale mam nadzieje, że szybko wszystko ogarnę. Zacznę może od przedstawienia się, tak, więc nazywam się Martyna Mochola i mam 15lat. Nie mam za bardzo planu na życie i nie mam pojęcia, czym będę się zajmować w przyszłości, wiem tyle, że moim największym zainteresowaniem jest robienie zdjęć. Mam ich pełno. Zawsze staram się uchwycić jakiś dobry moment w moim życiu. Ten blog założyłam głównie pod tym kątem, ale tak naprawdę jeszcze nie wiem, co będzie się tu „dziać”.
Postaram się żeby było tu trochę wszystkiego, i fotografie i jakieś stylizacje, bo lubię coś kminić z ubraniami, może trochę kosmetyków, moich poglądów na świat.. Zobaczy się! Mam nadzieje, że każdemu się spodoba i każdy znajdzie coś dla siebieJ Jak będziecie mieli jakieś pytania czy pomysły na temat postu to śmiało piszcie!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

JA

Niesamowity Berlin!